elaka flickor

Tjatja, ett tag sen var det minsann
Jag vet inte men att blogga känns inte som min grej riktigt men det kan ju vara kul ibland :)
idag vaknade jag upp i min soffa efter att ha deckat i den igårkväll av trötthet. Dagen började med scrubs och southpark på datan och sedan ville mamma att jag skulle städa som vanligt. Sen drog jag, tom, emelie och patrik in till stan och shoppade. Det var skitnajs, köpte en väska, en troja och lite andra kroppsvårdsgrejs. Hjälpte emelie och tom att handla kläder, till dolkens 20års fest. Kom hem och lagade mat till mig och emelie och sen efter en stund kom julia och frida och så kollade vi på meangirls. naaajs.'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0