waffles

Den här veckan har vi haft relationsvecka i skolan. Sjukt slappa och roliga lektioner, börja sent sluta tidigt.
Alla har bland annat fått ett ägg man ska ta hand om hela veckan tillsammans med en person till.
Jag och Niklas fick ett ägg, som vi döpte till Julius. Tar man hand om ägget bra hela veckan och håller det helt, har man chans att vinna ett, än så länge okänt ,pris. Jag & N satsade verkligen på att vinna skiten, men folk's, jag har tråkiga nyheter att komma med. Idag knuffade vår kära vän Anna till Niklas när han höll i Julius, och den kraft som uppkom när han slog i golvet tog hans liv.  Det var ju inte meningen av Anna, men såklart att det är lite ledsamt.. Jaja, jag och niklas smider planer att kidnappa ägg nr. 11, vi hade nämligen ägg nr. 17. Då kan vi manipulera siffran! Alla ägg är dessutom märkta med olika stämplar, så man kan inte bara ta ett nytt ägg..
När jag kom hem idag gjorde jag våfflor åt mig själv! Det var supergott och jag tröck i mig 4 st. ! Får ta igen det genom att träna extra hårt på gymmet senare ikväll.. Ska på Core och sen StepUp direkt efter.
Nu sitter jag och kollar Simpsons på 6:an, samtidigt som jag tjurar på min bror Tom, han är nämligen typ raderat mitt gympaarbete, så jag kan inte plugga. Hoppas han inte har raderat det...hoppaaaas...

 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

OMGAAAAAAAAAAAAAA
gumman du kommer klara det här !
RIP Julius ;(

2008-03-18 @ 20:13:03
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0