all good things come to an end

Japp, nu är sportlovet officiellt slut eftersom klockan är 10 minuter över tolv.
Men jag tycker jag har spenderat mitt sportlov bra med en schööön blandning av fest,  vänner och chill.
I fredags var jag Frida och Julia i skärholmen och shoppade och för att få mig klippt. Det var kul, jag är relativt nöjd med klippningen men det är jämt jobbigt att se sina lockar falla till golvet :(
Senare drog samma tre tjejer in och fikade en stund, eller, haha, jag var så seg så jag kom inte in till fiket förrän fem minuter innan de stängde. Vi drog vidare är fiket hade stängt och tog en sväng på Östermalm där vi hade tänkt att sätta oss på Alberts och fika, för dom stänger inte förns klockan 1. Men det var fullt så vi satte oss på tuben hem.

På vägen hem ringde anna och ville dra med mig på fest i Segeltorp och jag var på! Drog med miss Renlund också medan julia var trött och drog hem. Jag och Frida gittade hem till mig och fixade oss lite för att sedan GÅ hela vägen till segeltorp, det tog 25 minuter.... Där var det soft och sen fick vi skjuts hem klockan halv fem av Yttring. Kom hem och flummade loss och kollad på Beowolf.

Vaknade på lördan med anna klämd mot mig på vänstra sidan och frida på högra, myyys? Varmt som faan.
Vi kollade på I am legend, käkade popcorn och bölade som barn... Frida drog sedan hem och jag och anna drog till Skäris bara för att vi inte skulle sitta och slöa hela dan. Jag köpte ett par jeans och sen stängde hela skärholmen. Då drog vi vidare till huddinge och hade det najs, kollade lite på melodifestivalen och sen drog vi ut och mötte sjukt många kompisar. Sjukt roligt kväll hade jag och anna iaf, mest spenderad med Fabbe och Bolin. Klockrent.
När vi gick hem såg vi massa poliser, och när vi gick fram såg vi att det var Nicke och massa andra kompisar som blivit tagna av polisen för att dom gick och bar på sin öl. Hahahaha TORSK!
Idag har jag, Anna och Helen varit på Ikea och shoppat saker till Annas nya rumt. Sen åkte vi hem och inredde rummet med dom nyinköpta grejerna och det blev superfintt. Sen åkte jag hem och nu slutar jag här i min säng md laptopen på magen.
Godnatt, och sen ses vi i skolan imorgon mälarhöjdsbarn!
PS, jag beundrar dig som orkat läsa detta haha ;)
/C <3

Kommentarer
Postat av: Aviva

JAG LYCKADES:D ta igenom mej texten alltså ;)

2008-03-03 @ 21:07:00
URL: http://aviva.blogg.se
Postat av: camilla

creds to u

2008-03-05 @ 20:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0