DELETED

Aldeles nyss tog jag steget och, ja, raderade min PA. Känns lite sorgligt, men vafan jag har inte att göra där längre, känns bara pinsamt. Facebook & Blogg är mitt nya race.
Idag har varit en chill dag, dagen började med syslöjd och jag började sy överdelen till min balklänning.
Jag kan dock inte börja sy på kjolarna till klänningen eftersom det är något fabrikationsfel på kjol-tygbiten. Sucks!
Sen var det gympa och vi spelade fotboll. Jag tycker faktiskt det är jävligt kul :) mitt lag vann!
Sen rullade dagen på, och efter skolan åkte jag hem till mormor och vi satte oss och fikade lite. Hjälpte henne att dammsuga och fick hundra spänn vilken var najs, välbehövt...
Kvällen har jag tillbringat med att snacka i luren med en massa kompisar samt att jag gjort Panna Cotta till hela min familj. Det blev jättegott!

Läste just på Klings blogg att HM köper upp 60% av fabric scandinavian. De äger bla Cheap monday. Urkul, I love HM!
Jag älskar verkligen Klings stil, hon är asskön och jag önskar att jag också kunde köpa hur mycket kläder som helst!

Mina målsättningar för följande vecka(start på måndag, alltså) Är att jag ska börja träna mer nu när jag gått och köpt mig ett gymkort, MINST tre gånger i veckan. Jag ska sluta äta godis och liknande, och jag ska börja äta mindre över huvud taget. Jag ska absolut inte svälta mig själv, men jag ska sluta äta när jag blir mätt, och inte bara äta för att det är gott. Jag ska äta regelbundet också. Hjälp mig nu allihopa! Camilla ska få superkropp!

Nu måste jag sussa, ska träna lite på spanska-glosorna också.
Godnatt, sovgott <3 /C


Inatt ska jag drömma om sommaren på Rhodos, kolla vad brun jag var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0