JULETIDER

Ja, såhär juletider har jag både bra och dåliga nyheter.
Det bra är att det nu är jullov (imorgon, men), ingen skola. URHÄRLIGT. Sen så är det julafton allihopa, med klappar och kramar och kalleanka. Hoppas det börjar snöa nu också, utan snö är det ju faktiskt ingen riktig jul.
Till den dåliga nyheten. Det känns jobbigt att behöva berätta det här för er, men..
Jultomten är påhittad.
Jag vet, helt of the hook. Jag vart så chockad, fick nyss reda på det. Världen är bra hemsk ibland.
  ;)
Idag har jag varit och kollat på mina kompisars julshow. Det var roligt och allt slutade med flickor dansandes i porr-korsetter och trosor och strumpeband och hela faderullan ( vadå hela? det var ju ingenting egentligen, hoho)
Men det var bra iaf.
Träffade Tom också :) han kom hem från usa idag, helt underbart :)
Sen drog jag runt med madde en stund i huddinge och sen drog vi hem till henne och slappade..
När jag kom hem satte jag mig och skrev önskelista, inte alls sent påtänkt. Alla tjatar på mig om att jag inte önskar mig något, så nu tog jag i för kung och fosterland.

Nu har jag inget mer att skriva, mamma har lagat mat och jag är stekhet ( både av värme och kroppsligt hahaha ;D )
Puss på er alla, jag kan vara er tomte i år om jag nu förstört er jul.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0