"en sån dag då allt känns bra"

Fan, som den lata jävel jag är sket det sig med träningen idag :p får ta i lite extra imorgon:)
Städade mitt rum skitfint istället, är rätt nöjd för det har varit stökigt ett tag nu..
Har suttit och tänkt på sommaren typ hela dan. Fyfan vad jag saknar den. Tänk er vafan, skolavslutning och so och bad och bara fucking kalasgrejer! Läääääääääängtar ! :D<3


Jag, Hind och Frida drog och kollade på bio ikväll. Film blev Cloverfield och den var sjukt läskig! bakom oss i biosalongen satt det fyra killar som hade roligt och fick för sig att skicka lite bilder till mig och hind.. Har ingen aning om hur dom visste vilken mobil dom skulle välja på bluetoothen, det var ju mycket folk i salongen, men dom lyckades iaf hitta min och hinds mobil. En mycket fin bild delade dom med sig, en bild på någon vid namn nilles pungkulor... naaajs! hahahaha
Nu håller jag på att somna, måste gå och tvätta av sminket och borta tänderna, har sovit med smink i typ två dagar nu och det känns ju kagom fräscht sen när man vaknar!? mummaaa ;)

Nattinatt! /C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0