Sjukling

Idag vaknade jag och mådde inte särkilt bra, så pappa lägt mig stanna hemma och det var bra, för jag fick feber en timma senare. Men nu mår jag bättre igen och sitter och pluggar lite no. Helt sjukt hur mycket jag måste plugga varje dag, jag blir så trött!
Imorgon är det nationella prov, IGEN. Så det måste jag plugga på också, gå igenom alla texttyper...suck..

Just det! Gissa vad det är på tv just nu?! Nya tider!
Det var sjukt länge sen, kollade jämt på det när jag var liten. Nu borde det döpas om till Gamla tider, höhöh jag är så finurlig :)

Nej nu måste jag plugga igen, kanske återkommer senare,
/Camilla

Kommentarer
Postat av: ellen

åh så tar vi tag i bloggen igen, hej och hå :)

2008-02-19 @ 17:36:19
URL: http://dellendo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0