High heels and corsettes!

Tack för min underbara fördelsedag och tack för alla presenter och tack för att ni gjorde min pinuppa-fest så lyckad tjejer!
Det är nu en vecka sedan jag blev sexton, och allt känns skitbra! Jag lyckades fira min födelsedag i fyra dagar! Först på torsdagen, då jag fyllde år, med underbar skola och sång i matsalen. Sedan senare på kvällen på bounce's danskonsert och sedan firande med alla gulliga flickor på mcdonald's!
På fredagen hade jag min pinuppamiddag och sedan efterfest hos Fanny. På lördagen blev jag firad utav mina älskade huddinge-homies och kom inte hem förrän på söndagen. Då var det dags för släkten att komma över och fika och ge mig presenter. Hahah och där satt jag och var bakis :D Längsta födelsedagen jag någonsin firat! <33

Det har hänt så sjuk mkt, med jaa, gymnasium, nationella prov och hundratals med andra läxor och föredrag. Inte att förglömma att någon har lagt upp en ny blogg, -mhsecrets!
Det känns ju lite B att härma ett tv-program precis efter premiären (Gossip Girl), men ingen kan väll förneka att det är lite kul :) Hoppas tjejen lyckas hålla sin identitet hemlig, annars blir det nog ganska mycket skitsnack om henne... :S

Hahaha ibland dyker min hemska sida upp, och jag får lust att spoila hela gossip girl gejen för alla och bara berätta allt om hela första sesongen, men så taskig ska jag inte vara.. än på ett tag ;) Och jag är så besviken över att jag aldrig fick träffa gossip-killarna! Dom skulle ju kommit till La Camera och festat, och räkna med att jag Hind och Emilia skulle varit där! Men planen krashade och dom var i sthlm en vecka för tidigt och gick på rockbjörnen :(

På lördag blir det fest och julia med pirat-tema! Faan vad kul, och alla tjejer kommer åter igen tillbringa en till helgdag tillsammans! Jag ska bli bästa piraten, ska lägga ut bilder på min utstyrsel sen :D!

Nu måste jag sussa kära vänner, lite besviken över att mhsecrets nu skyddas av lösenord. Fett synd, nu kommer det ju inte bli något av det om ingen kan gå in och kolla...
PUSSILULL!

nedanför har vi hind med sin underbara leopardoutfit, läsandes sitt tal till mig. Spotted! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0