babytoe, du är allt!

Jen,
Jag älskar dig, har alltid gjort det och kommer alltid att göra.
Du är min bästis för alltid och jag vet att du alltid kommer finnas vid min sida.
Du är min andra halva, du är självklar i mina ögon, du är familj.
Jag ska dö vid din sida, när vi är gamla, skrynkliga och fula. När inget annat står kvar kommer jag ha dig.
Och när jag vet det kommer jag aldrig ha något att oroa mig för. 
Du kommer finnas för mig och hjälpa mig genom livet.
Och jag kommer alltid finnas för dig. Som en jävla svans med Shakira-hår.
Men nu är vi unga och vi ska festa loss, ha lika kul som vi alltid har tillsammans.
Babytoe, jag älskar dig.

image20

Kommentarer
Postat av: Jennifer

baby i looooooooooooooove you :D

2008-03-09 @ 13:52:49
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0