IDRÉ!

Ska snart lägga mig men tänkte att jag skulle skriva ett litet inlägg innan jag drar iväg! Mot Idre-fjäll bär det imorgon förmiddag, Joanna och jag ska åka upp med 2orna och 3orna i vår skola, kommer bli så jävla nice! Blir borta tills på söndag, förvänta er en riktigt bakis och sliten Camilla haha :)


P.S, 
måste bara erkänna en sak... Jag var på ungdomsgården idag, pinsamt! Skulle iofs bara möta Hind för utbyte av ägodelar, men jag satte mig ned ett tag med sällskapet och drack en kopp te. Det förvånar mig att Mälarhöjdens 93or fortfarande hänger där i krokarna och längs Mälarhöjdens trottoarer. Känns lite väl sjuan-style, fan det finns mycket roligare saker att göra. Man skämms lite nästan, Hur kommer ryktet om Mh se ut när de kommer ut bland Stockholms gymnasium, fast fortfarande inte mognat?

Hmm, skitsnack, underbart! Ta inte illa upp nu, om det är någon 93a som råkar droppa förbi här på min lilla öde blogg... Haha :D

Off to bed, stor dag imorgon!

Till Frida: " Lonely, i am so lonely! I dont wanna be lonely, I dont wanna be by myseeelf! "
;) Ha det bra min elskling, Älskar dig jättemycket och kommer ringa dig vaarje dag!

Hakuna matata, inga bekymmer,
Puss/ C


Kommentarer
Postat av: frida

HAHA, I'm mr lonely!!!

2009-01-29 @ 20:44:42
URL: http://friduu.blogg.se/
Postat av: bortappad

Idre dödar alla, kom ihåg det. Idre skapar luckor i livet. Idre ansvarar inte för bortappade pojk/flickvänner, bortappade samveten eller bortappade minnen.

2009-02-01 @ 02:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0