CAM IN THE PARK!

Fan jag hade ju glömt bort att jag hade en blogg att skriva i :D
julia påminde mig just nu, det här är ju rätt soft :)
Denna låånga helg har jag plågat min mage :( gav mig ut direkt på onsdagkvällen på feeezt i huddinge, det var naajs!Anna torskade för sina föräldrar medn vad skulle jag gjort jag var tvungen att ta hem henne, kunde ju inte springa runt med henne hela natten ute :/
hennes föräldrar tog det hela skitbra, vi trodde dom skulle psyka ur men dom bara skojade med oss om det sen ;p tuur
På torsdagen åkte vi till tanto! WE LOVE PICKNICK,RIGHT?!
sen kom massa andra ungdomar upp och bjöd oss att komma och sitta med dom :O det var trevligt gjort så alla tjejer drog sig ned dit .Grill & vattenpipa senare när det bara var jag, anna och emilia kvar av alla tjejer.. :) Gott, cocossmak! 
Haha nu har jag lite ny ragg att snacka och umgås meed ;D
drog oss därifrån vd sjutiden och då gick jag till en fest i Hagsätra. Keeft till en början men sen spöade min kompis patricia upp en kille, hahhaa sååå jävla skön! Hon slog honom med högern och hällde en drink i hans år! ;D Det är faktiskt rätt t honom, orkar inte berätta vad han har gjort med han förtjänade det jag lovar..
sen lodade vi runt på söder en stund på en annan fest med massa gymnasiefolk-dom va helt hysteriska :P'
åkte hem sen och deckade i sängen av trötthet på momangen typ :D'
På lördan var det eb rätt chill morron, bara sprang runt i stor t-shirt och titta på teven :D'
Seb åkte jag till pappa och red ;D i love Rogge <3
Sen var det myskväll med pappsen . vi åt gott och tittade på film  med glass och godis :D TJOCKISAR!
Och sen idag så vaknade jag skittidigt, typ vid åtta ;S
låg och slöa vid tven ett tag och sen så hjälpte jag pappa att städa.. detg låter skummt men jag och pappa har alltid kul när vi städar tillsammmans , allt blir roligt eller blir till nått internskämt:D
vid 16.00 tiden åkte jag hem till mamma. DÄR STOG VÅR SPLITTERNYA MACDATA! den är helt underbar <3
gjorde mig iordning och sen åkte jag och mamma till min kompis jennifers födelsedagmiddag ;)
MYSUNGE! efter det åkte jag in till nrj in the park... det var skitsegt ..
så jag åkte hem för att fortsätta att utforska datan ;D
MUMS!
vänner och bekanta, nu ska jag avsluta dagens blogg!
HA DET BÄST
puuss och knull negerpull(JULIA)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0