vårväder, vårkläder

Ny cykel, strumpbyxor och solbrillor,
Kan det bli mycket bättre?
Nu känns det verkligen som om våren är här och det är underbart!
Igårkväll hade jag min första riktiga vårkväll tror jag. Vi satt ett gäng hemma hos tom med vattenpipa, musik och öl.
Det var skitmysigt! Idag har också varit chill, hade temadag i matte hela dan, skulle gått fram till klockan 14.00 men jag, Frida och Hind orkade inte så vi gick efter lunch. Hem till Hind bar det av, till våra klänningar vi ska ha på modevisningen. Det var en jättegullig liten solgul klänning som jag verkligen hoppas att jag får ha.
De andra var häftiga, men det var ändå inget jag skulle köpa och ha på mig på fest liksom. Förutom den gula!

Jag längtar sååå mucket till Kristinehamn och modevisningen, faan va kul jag, Frida och Hind kommer ha. Eget hotellrum, nattklubb, catwalk. Alldeles, alldeles underbart!

Nu ska jag ut på kvällspromenad i solnedgången, med Madelene och Emelie.
Hoppas ni njuter fullt ut av våren kära vänner :)!
//C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0