bombad men ursnygg

Ja herregud min vänner. Sportlovet bara rinner iväg och jag får lite ångest! :(
Idag slappade jag under dan, målade naglarna och lite andra girliga skit.
Sen åkte jag med mamma och pappa på körteori. Jag har ju fyllt sexton och då får man börja övningsköra bil, fast först måste man gå på en teorikurs och massa....suck... Vi satt iaf där från klockan 17.00 till klockan 20.30, dvs tre och en halv jävla timme! Jag var jättehungrig och jättetrött!
Efter det drog jag hem till matilda där vi tjejer satt och spelade kort. Det var asmysigt!
 Imorgon ska jag till optikern och kolla synen ( det måste man göra för att få köra, haha lite rimm :D) och så ska jag shoppa lite och sen ska jag klippa mig! Har inte klippt mig sen i oktober så mitt hår är slitet och torrt.
 Nu låter jag säkert dum, men jag vill få likadant hår som Victoria Silvstedt hade i veckans program av "I huvudet på Gynning". Det var skitsnyggt! Frächt och ganska enkelt. Så jag ska ta med en bild till frissan och be henne klippa mig så likt som möjligt.
Sen måste jag fixa färgen på mitt hår också, min bruntoning sitter fortfarande kvar och det är inte alls snyggt. Men det har jag inte råd att göra nu den här månaden, så jag klipper mig imorgon sen ska jag slinga mig nästa månad, blonda slingor så att jag är blond igen till våren/sommarn. De flesta tycker jag är snyggare i blondt hår så så får det bli :)
Hoppas det blir bra!
//C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0