Jag har för lite fritid!

Som Ellen säger, nu är det dags att jag tar tag i bloggen igen! Men jag hinner aldrig skriva, det är för mycket läxor och gym och allt möljigt!
Nu är det iaf bara fredag kvar och sedan är det helg och SPORTLOV!
Fyfan va skönt det ska bli! Ska bara chilla hela veckan, träffa kompisar och festa vilket blir riktigt najs!
Och imorgon är det rätt najs också, för då ska vi ha bollsportsturnering alla nior. Hoppas att vi vinner :)

En grej jag har tänkt mycket på är att jag måste köpa mig en kamera. Jag har fan inga bilder, inga roliga bilder från senaste tiden, bortsätt från fyllebilder på fester. Vill ha en systemkamera, det vore jävligt kul. Man kan ju alltid drömma :)
Imorgon ska jag och hind kanske in till stan. Då ska jag nog köpa min pennkjol. Den var fiin. Nu ska jga ringa hind och snacka om utstyrseln till bollturneringen imorgon och sen ska jag ringa jennifer och anna och bara catcha upp lite.
Känner att jag saknar huddinge nu efter dom här mälarhöjdsveckorna, även fast det har varit skitkul och chill, blandat med lite ångest efter handfatsincidenten.. ;) jaja shit happens.
jag har tyvärr inget spännande att skriva om, så nu ska jag sluta..

pusspuss/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0