Ångest

Allvarligt, nu är det ju dags på riktigt att bestämma sig! Idag har jag varit på Victor Rydbergs Gymnasium och igår på Värmdö och imorgon ska jag på Kungsholmens, Norra Real och kanske till Kärrtorp. Men jag har fan ingen aning om var jag vill gå.. Natur någonting blir det iallafall!
Och idag i skolan började jag ju mitt krig mot Per-Arne. Fan vad jag hatar honom! Jag vill att Arvid ska komma tillbaka :( PA är dum och kränkade och dum och dum och dumdum! Hur fan kan han kalla det respekt? Han har inegn jävla respekt! Någn som delar mina tankar ?
Jajaja, orkar ine ens tänka på det...

Jag såg att frida hade nämt dom små muffinsläppglansen, dom är urgulliga! Tror jag ska köpa mig ett litet kit, urban outfitters nästa :) På torsdag fyller jag ju år! Helt otroligt! Då bär det av på Bouncekonserten men dansflickorna i skolan, det blir skitkul! Ganska bra födelsedagspresent ;)
Jag önskar mig :

klocka från ur & penn
gymkort
pepe-jeans
klacksksor från nilsson
klackskor från scorett
halsband från NK details
stickad mössa
hanskar
kläder
muffinsläppglansen ;)
världens finaste chanel-läppglans
nagellack frå chanel
nagellack från make up store
systemkamera eller digitalkamera vore en dröm !



That was all fo' now, but there's more!
Ska gå och lähha mig nu, klockan är mycket!
PUSS/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0