Dan före dan!

Jahapp! Nu har jag precis kommit hem från infokvällarna på Kungsholmen och på Norra real. Båda skolorna verkade skitbra och det var så charmiga hus ! Det var finare och frächare klassrum på Viktor rydberg igår, men det gick så få elever på viktor rydberg, 340, medans det går 900 elever på norra real :)
Sen så var det ju ett större utbud på snygga killar på dagens skolor ;) Ska ha värsta jämföringen med pappa av skolorna, för- och nackdelar och så. Det ska bli skönt, han värkar så lugn och säker på det här med gymnasiumen. Han har ju gjort det själv en gång + tre gånger med sina andra barn.

Var inne på 2 plan idag, och hittade en till sak att skriva på önskelistan. Ett jättefint röd och vit rutigt linne från odd molly tror jag, 400:- Vill ha!

Nu ska jag sätta mig och plugga NO och spanska... trååkigt. Måste fan börja engagera mig i skolan helt och fullt nu, vill nu minst typ 310 i slutbetyg.. PRESS!!

Och nu är det ju faktiskt sista gången jag skriver här i min blogg som 15-åring, imorgon är jag 16 år och en helt ny människa (?)

Puss och kram småfjuttar, vuxenlivet here i come ! ;)

PS. En sådan här söt barbietårta förväntar jag mig imorgon! :D


http://www.dekoreramera.se/coppermine/albums/userpics/10030/normal_barbie~0.jpg

Kommentarer
Postat av: Fritta

GRATTIS BABE!

2008-01-29 @ 21:21:28
Postat av: Maja

neej vilken fin, jag vill också ha prinsess tårta

2008-02-23 @ 15:27:22
URL: http://www.majahh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0